Основний рівень, четвертий рік навчання
Теорія
(4 год.): знайомити вихованців
з термінологією відповідно до змісту програми; вчити називати характерні
особливості виконання поз та положень джаз-модерн танцю; знайомити з творчим
вкладом видатних танцівників минулого та сучасності в розвиток сучасної
хореографії (на вибір педагога), показати художній фільм «Танці вулиць» з
подальшим його аналізом.
ТЕХНІКИ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ
- «Техніка» Грем
(Graham Technique) – техніка танцю модерн, створена американською
танцівницею і хореографом Мартою Грехем (Грем)(1894-1991);
- «Техніка» Хамфрі-Вейдман (Humphrey-Weidman Technique) – техніка танцю
модерн, основою якої є теорія дії падіння, що була вдосконалена танцювальним
дуетом Доріс Хамфрі і Чарлзом Вейдманом у 1920-1930-ті рр.;
- «Техніка» Лімон (Jose Limon Technique) – техніка танцю
модерн, створена танцівником і хореографом Хосе Аркадіо Лімоном (1908-1972) в І
половині ХХ століття;
У техніці Д. Хамфрі та Х. Лімона хребет розслаблений і вільний, рух виконується за рахунок падіння і
підйому ваги корпусу, тобто будується за синусоідом: рух-затримка в
кульмінаційній точці (suspend) і зворотнє повернення
(recovery).
- «Техніка» Хортон (Lester Horton Technique) - техніка танцю
модерн, створена американським танцівником, хореографом і викладачем танцю
Лестером Хортоном (1906-1953);
- «Техніка» Хоукінс (Hawkins Technique) – техніка танцю модерн, створена американським танцівником і хореографом
Еріком Хоукінсом (1909-1994);
- «Техніка»
Канінгхейм (Cunningham Technique) – техніка танцю постмодерн, розроблена американським
танцівником, хореографом і викладачем Мерсом Каннінгемом (нар.1919). У цій
техніці велику роль відіграють різні спіралі і вигини хребта у поєднанні з
запозиченими екзерсиса класичного танцю рухами ніг;
- «Техніка» реліз (Release based Technique) – техніка танцю,
заснована на звільнення (реліз) деяких груп м’язів з метою отримання навичок
використання тільки тих груп м’язів, які необхідні в процесі виконання тих чи
інших рухів.
Раду ПОКЛІТАРУ, головний балетмейстер Академічного театру
«Київ Модерн-балет», хореограф-постановник, заслужений діяч мистецтв
України, лауреат Національної премії України ім. Тараса Шевченка, лауреат
премії «Людина року – 2017», народний артист Молдови, лауреат міжнародних
конкурсів.
«А давай створимо театр!» Саме ці
слова мецената Володимира Філіппова, вимовлені в далекому 2005 році, стали тим
зерном, з якого виріс театр «Київ Модерн-балет». Мені було 33 роки, я був
вільним художником, досить успішно ставив у різних театрах різні балети ... Але
– це була пропозиція з категорії тих, від яких не відмовляються!»
Раду Поклітару
Раду ПОКЛІТАРУ народився в Кишиневі в сім’ї артистів балету.
Закінчив Пермське державне хореографічне училище (1991) і Білоруську державну
академію музики за фахом «балетмейстер» (курс народного артиста СРСР, професора
Валентина Елізарьева, 1999). У 1991–2001 рр. працював артистом балету Національного
академічного Великого театру Республіки Білорусь. 2001–2002 рр. –
головний балетмейстер Національної опери Молдови. 1999–2006 рр. – вільний
художник.
У 2006 за ініціативи та фінансової
підтримки українського мецената В. Філіппова Раду ПОКЛІТАРУ створив свій
авторський театр – «Київ Модерн-балет».
«Я щасливий – у мене є свій рідний творчий будинок. Я
вдячний долі – у мене є сім’я.
Моя сім’я – це артисти, завдяки яким мої потаємні думки
оточення яскраво і безсоромно талановито доходять до серця глядача, моя сім’я –
це люди, які невидимо і абсолютно чесно допомагають у щоденній роботі складного
механізму сучасного театру.
«Київ Модерн-балет» сьогодні – яскравий, зухвалий не схожий ні на один інший театр.
Він живий! А як же досконалість?! Мені здається, що воно просто нудно...»
Раду ПОКЛІТАРУ
Немає коментарів:
Дописати коментар