Сучасний танець (основний рівень) 4 рік навчання (12-13 років)

Основний рівень, четвертий рік навчання

Теорія (4 год.): знайомити вихованців з термінологією відповідно до змісту програми; вчити називати характерні особливості виконання поз та положень джаз-модерн танцю; знайомити з творчим вкладом видатних танцівників минулого та сучасності в розвиток сучасної хореографії (на вибір педагога), показати художній фільм «Танці вулиць» з подальшим його аналізом.

ТЕХНІКИ СУЧАСНОГО ТАНЦЮ

- «Техніка» Грем (Graham Technique) – техніка танцю модерн, створена американською танцівницею і хореографом Мартою Грехем (Грем)(1894-1991);

 - «Техніка» Хамфрі-Вейдман (Humphrey-Weidman Technique) – техніка танцю модерн, основою якої є теорія дії падіння, що була вдосконалена танцювальним дуетом Доріс Хамфрі і Чарлзом Вейдманом у 1920-1930-ті рр.;

 - «Техніка» Лімон (Jose Limon Technique) – техніка танцю модерн, створена танцівником і хореографом Хосе Аркадіо Лімоном (1908-1972) в І половині ХХ століття;

У техніці Д. Хамфрі та Х. Лімона хребет розслаблений і вільний, рух виконується за рахунок падіння і підйому ваги корпусу, тобто будується за синусоідом: рух-затримка в кульмінаційній точці (suspend) і зворотнє повернення (recovery).

 - «Техніка» Хортон (Lester Horton Technique) - техніка танцю модерн, створена американським танцівником, хореографом і викладачем танцю Лестером Хортоном (1906-1953);

 - «Техніка» Хоукінс (Hawkins Technique) – техніка танцю модерн, створена американським танцівником і хореографом Еріком Хоукінсом (1909-1994);

- «Техніка» Канінгхейм (Cunningham Technique) – техніка танцю постмодерн, розроблена американським танцівником, хореографом і викладачем Мерсом Каннінгемом (нар.1919). У цій техніці велику роль відіграють різні спіралі і вигини хребта у поєднанні з запозиченими екзерсиса класичного танцю рухами ніг;

 - «Техніка» реліз (Release based Technique) – техніка танцю, заснована на звільнення (реліз) деяких груп м’язів з метою отримання навичок використання тільки тих груп м’язів, які необхідні в процесі виконання тих чи інших рухів.

Раду ПОКЛІТАРУ, головний балетмейстер Академічного театру «Київ Модерн-балет», хореограф-постановник, заслужений діяч мистецтв України, лауреат Національної премії України ім. Тараса Шевченка, лауреат премії «Людина року – 2017», народний артист Молдови, лауреат міжнародних конкурсів.


«А давай створимо театр!» Саме ці слова мецената Володимира Філіппова, вимовлені в далекому 2005 році, стали тим зерном, з якого виріс театр «Київ Модерн-балет». Мені було 33 роки, я був вільним художником, досить успішно ставив у різних театрах різні балети ... Але – це була пропозиція з категорії тих, від яких не відмовляються!»

Раду Поклітару

          Раду ПОКЛІТАРУ народився в Кишиневі в сім’ї артистів балету. Закінчив Пермське державне хореографічне училище (1991) і Білоруську державну академію музики за фахом «балетмейстер» (курс народного артиста СРСР, професора Валентина Елізарьева, 1999). У 1991–2001 рр.  працював артистом балету Національного академічного Великого театру Республіки Білорусь. 2001–2002 рр. – головний балетмейстер Національної опери Молдови. 1999–2006 рр. – вільний художник.

          У 2006 за ініціативи та фінансової підтримки українського мецената В. Філіппова Раду ПОКЛІТАРУ створив свій авторський театр – «Київ Модерн-балет».

«Я щасливий – у мене є свій рідний творчий будинок. Я вдячний долі у мене є сім’я. Моя сім’я  це артисти, завдяки яким мої потаємні думки оточення яскраво і безсоромно талановито доходять до серця глядача, моя сім’я це люди, які невидимо і абсолютно чесно допомагають у щоденній роботі складного механізму сучасного театру.

«Київ Модерн-балет» сьогодні яскравий, зухвалий не схожий ні на один інший театр. Він живий! А як же досконалість?! Мені здається, що воно просто нудно...»

Раду ПОКЛІТАРУ


Немає коментарів:

Дописати коментар

Наші ДОСЯГНЕННЯ

Величезний крок вперед! Підсумкові заняття вихованців народного ансамблю естрадного танцю «МарЛен». У цьому навчальному році, незв...